.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم دکتر علیرضا کریمی وثیق ؛
مؤلف کتاب تجارت غلات، مشاور عالی کانون هماهنگی دانش، بازار و صنعت زنجیره گندم،آرد و نان کشور شد
شمال نیوز : فریدون امیریان ، مؤلف کتاب تجارت غلات، مشاور عالی کانون هماهنگی دانش، بازار و صنعت زنجیره گندم،آرد و نان کشور شد .
مؤلف کتاب تجارت غلات، مشاور عالی کانون هماهنگی دانش، بازار و صنعت زنجیره گندم،آرد و نان کشور شد

به گزارش شمال نیوز، طی حکمی از سوی رئیس کانون هماهنگی دانش، بازار و صنعت زنجیره گندم، آرد و نان کشور، فریدون امیریان به عنوان مشاور عالی این کانون منصوب گردید. 

 

در حکم دکتر علیرضا کریمی وثیق خطاب به فریدون امیریان آمده است: نظر به تعهد، تخصص، دانش و توانمندی‌های ارزشمند جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان "مشاور عالی کانون در صنعت گندم، آرد و نان" منصوب می‌شوید. 

 

 در ادامه این ابلاغ تأکیده شده است: انتظار می‌رود با اتکای به خداوند متعال و اهتمام و ابتکار کافی و موثر خویش و بهره‌مندی از همفکری و مساعدت همکاران و صاحب‌نظران زنجیره گندم، آرد و نان، با اعمال رویکردهای علمی و نوین و سیاست‌های مؤثر در افزایش بهره‌وری، مسیر تحقق و پیشبرد سیاست‌های این کانون به ویژه توسعه و ارتقای جایگاه علمی، پژوهشی و فرهنگی زنجیره گندم ، آرد و نان کشور، مؤفق و سربلند باشید. 

 

خاطر نشان می‌شود، کانون هماهنگی دانش، بازار و صنعت زنجیره گندم، آرد و نان از سال 1395، تحت نظارت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با هدف ایجاد تعامل و هماهنگی مناسب بین تشکل‌های غیر دولتی و بخش دولتی، ارتقای جایگاه و افزایش تأثیرگذاری بخش خصوصی در اقتصاد ملی و جهانی و استفاده از توانایی علمی، تجربی و فنی این بخش‌ها، آغاز به فعالیت کرد تا به ارتقای کیفیت زنجیره گندم، آرد و نان و سایر فرآورده‌های آردی کشور کمک کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.